GTop.ro - GTop.ro, the G-SPOT of web statistics

Top 3 Youtube

sâmbătă, 22 mai 2010
Youtube-ul a fost,este si va fi unul dintre cele mai accesate site-uri, acesta situandu-se pe locul 3 in urma Google-ului care ocupa locul 1,iar pe locul 2 Facebook.
Fiind un site de interes mondial m-am gandit sa va prezint cele mai accesate 3 videoclipuri ale tuturor timpurilor.
Imi face o deosebita placere sa spun ca pe locul 1 este nimeni alta decat Lady Gaga( tipa asta face istorie) cu al ei videoclip futurist Bad romance,care a atins nici mai mult nici mai putin de 210 milioane de accesari. Si nu se opreste aici, numarul continua sa creasca vertiginos. Sa-i tinem pumnii , sa speram ca se va mentine in pozitia asta definitiv si sa ne oprim asupra celui de-al doilea loc.


Pe locul 2 gasim un filmulet mai mult decat prostesc, si anume Charlie bit my finger again. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la clip de foarte multe ori dar nici pana in momentul de fata nu am realizat cum un asemenea lucru a facut 192 milioane. Sper sa imi spuneti voi ca eu nu imi dau seama.

Si continuam cu locul 3. Aici il gasim pe nimeni altul decat biberonul universal, al tuturor pustoaicelor in calduri "Justin biberon" cu al lui Baby. Nu mai scapam o data de pustiul asta agasant???,desi asta e ca si cum ai zice "Mos Craciun exista!" asa ca slabe sanse.

Astea fiind spuse trag linie si mai spun doar ca Lady Gaga is the queen si asa va ramane pentru multa vreme!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu